.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه لايحه بودجه 88، 6 بهمن به مجلس

عضو هيئت رئيسه مجلس با بيان اينكه لايحه بودجه شش بهمن به مجلس ارائه مي‌شود، گفت: بررسي لايحه بودجه در مجلس 2 ماه طول خواهد كشيد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حميد‌رضا حاجي‌بابايي نماينده همدان در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: بر اساس آيين نامه داخلي مجلس از زمان ارائه لايحه بودجه پيشنهادي سال آينده دولت به مجلس و توزيع اين لايحه و ملحقاتش، نمايندگان به مدت 10 روز فرصت دارند تا پيشنهاد‌هاي خود را در خصوص بودجه 88 ارائه كنند.

وي خاطرنشان كرد: همچنين كميسيون‌ها به مدت 15 روز از زمان ارائه لايحه بودجه به مجلس فرصت دارند به ارائه پيشنهاد‌هاي خود در خصوص اين لايحه بپردازند.

عضو هيئت رئيسه مجلس تصريح كرد: بعد از ارائه پيشنهاد‌ها در خصوص لايحه بودجه از سوي نمايندگان و كميسيون‌ها، اين لايحه به مدت 15 روز در كميسيون تلفيق مجلس بررسي، پي‌گيري و تصويب خواهد شد و بعد براي تصويب نهايي به صحن مجلس ارائه مي‌شود.

حاجي‌بابايي افزود: بررسي بودجه در كميسيون تلفيق با درخواست كميسيون و هيئت رئيسه مي‌تواند 15 روز ديگر تمديد شود.

وي با بيان اينكه نمايندگان در صحن مجلس هم 2 هفته مهلت دارند تا لايحه بودجه را بررسي كنند، يادآور شد: بررسي اين لايحه به صورت عادي در مجلس 45 روز طول مي‌كشد.

نماينده مجلس هشتم مردم همدان تصريح كرد: شوراي نگهبان همزمان با كميسيون تلفيق مجلس به بررسي لايحه بودجه مي‌پردازند و در كل حدود 2 ماه، يعني از اول بهمن ماه تا پايان اسفند ماه براي بررسي بودجه زمان لازم است.

حاجي‌بابايي با اشاره به اينكه قرار است لايحه بودجه در شش بهمن ماه به مجلس ارائه شود، گفت: اگر اين لايحه ديرتر از زمان موعود به مجلس برسد نمايندگان نمي‌توانند به خوبي به تحليل و بررسي بيشتر اين لايحه بپردازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.